Vill du vara med och hjälpa?

Bli medlem!
Lions Club Hindås arbetar med att göra livet lättare för människor som har det svårt i vår hembygd, i Sverige och internationellt.

Det gör vi genom aktiviteter som loppmarknad, tulpanförsäljning, lokala marknader, Bollebygds Lucia m m. Hela överskottet går oavkortat till hjälpverksamhet.

Förra året skänkte vi bl a  74 000 kronor till syriska flyktingbarn i Turkiet och lämnade 30 000 kr i stöd till våra lokala äldreboenden för trivselaktiviteter. Läs mer

I år startas en insamling till förmån för kampen mot diabetes.

Vi behöver fler män och kvinnor som delar våra värderingar och som vill bidra och utveckla vårt arbete inför framtiden. Därför frågar vi.

Är du intresserad av att bli medlem? Och lägga några timmar per år av din fritid för att delta i vårt arbete inom ditt intresseområde. Vi är öppna för nya och utvecklande idéer.

Vårt motto är att träffas, trivas och hjälpa.
Vill du veta mer?
Mejla till merinfo@lionsclub-hindas.se eller ring 073-9070941.