Lions Open den 14 maj

Slå ett slag för cancerforskningen i västra Sverige!
Söndagen den 14 maj arrangerar Hulta Bollebygd Golfklubb tillsammans med Lions Club Hindås golftävlingen  Lions Open till förmån för Lions Cancerfond Väst.

Över 60000 svenskar får varje år elakartad cancer varav drygt 11 000 i västra Sverige. Tack vare cancerforskningen så räddas upp mot 70 % av de drabbade tillbaka till ett acceptabelt liv.

Lions Cancerfond Väst är en stiftelse som arbetar helt ideellt och därför är kostnaderna låga, som max 5 %, vilket betyder att av varje insamlad 100:-  går 95:-  direkt till forskningen.
Vi hoppas att du har möjlighet att ställa upp och slå ett slag för cancerforskningen så att vi på detta sätt tillsammans kan bidra till fortsatt värdefull cancerforskning i västra Sverige.

Läs mer på Hulta Golfklubb
Bli volontär i Lions Club Hindås